مراحل پیش ثبت نام آنلاین و درج مشخصات در کتاب، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی و کامپوزیت

رجیستر آنلاین و درج مشخصات در کتاب، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی و کامپوزیت
  1. قابل توجه شرکت کنندگان محترم

    اطلاعاتی که هنگام ثبت نام در این سایت توسط شرکت کنندگان درج می گردد در تمامی اسناد و کتب و بولتن های نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برگزارکننده مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات اشتباه نخواهد داشت. خواهشمند است نهایت دقت را در انجام ثبت نام آنلاین به عمل آورید.

    با تشکر

     

     مراحل پیش ثبت نام آنلاین هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی و کامپوزیت

    1- تایید مقررات عمومی مشارکت

    2- تکمیل فرم مشخصات شرکت

    3- تکمیل فرم مشخصات فضای نمایشگاهی

    4- دریافت فرم تاییدیه انجام مراحل ثبت نام               دانلود فایل

    5- دریافت و تکمیل فرم حراست          دانلود فایل 

    6- حضور نماینده رسمی شرکت  به همراه برگه تاییدیه فوق، فرم حراست و مدارک ثبتی شرکت در ستاد برگزاری، جهت انجام امور ذیل :

    •        تحویل چک ما به التفاوت ریالی به ارزی
    •        دریافت پیش فاکتور
    •        انتخاب غرفه و جانمایی
    •        انجام تسویه حساب  
  2.  
  1. فرم مقررات پذیرش عمومی

    نمایشگاه سال 1396

    عنوان: هفدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت

    زمان: 14 الی 17 مهر 1396

    مکان : تهران- بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران

    برگزار کننده: شرکت برنامه ریزی و نمایشگاهی بانیان امید

    آدرس : تهران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران، طبقه زیرین سالن 5    تلفن: 02122662808 - 02122662478

    E-mail: info@ipcc.ir website:www.banian.ir   www.ipcc.ir   www.fairs-global.com

    96/6/14 آخرین فرصت تحویل فرم ویژه کتاب نمایشگاه جهت درج مشخصات شرکت کننده در آن
    96/6/14 آخرین فرصت تحویل عکس پرسنلی و فرم حراست
    96/6/14 آخرین فرصت جهت تکمیل ثبت نام
    96/6/14 آخرین فرصت ارائه نقشه اجرایی توسط شرکت هایی که راسا غرفه سازی می نمایند
    96/7/13 اتمام عملیات ساخت و ساز غرفه های خود ساز
    96/7/13 تحویل غرفه به شرکت کنندگان جهت چیدمان کالا
    96/7/13 پلمپ سالن ها قبل از افتتاح رسمی
    96/7/14 مراسم افتتاحیه 
    96/7/18 جمع آوری کالا و تخلیه سالن 

     

    مقررات عمومی مشارکت

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت

    برگزارکننده:

    شرکت نمایشگاهی بانیان امید                                  

    مشارکت کننده:

    1-      کلیه تولید کنندگان، صاحبان صنایع، شرکتها، واحد ها ، سازمانها و تشکلهای صنعتی ، بخش خصوصی و دولتی داخل و خارج که در ارتباط با موضوع نمایشگاه فعال هستند.

    2-      کلیه شرکت کنندگان و غرفه سازان می باید با آگاهی کامل از مقررات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران اقدام به مشارکت با ساخت غرفه در نمایشگاه نمایند.

    درخواست مشارکت:

    3-      اسناد مربوط به مشارکت تا 30 روز قبل از افتتاح نمایشگاه، بهمراه مستندات پرداخت 100% کل هزینه اجاره غرفه به برگزار کننده تسلیم شود. چنانچه تا قبل از تاریخ مذکور سالنهای تحت پوشش توسط مشارکت کنندگان تحت پوشش کامل قرار گرفته باشد، برگزارکننده مسئولیتی در قبال درخواستهای دریافتی نخواهند داشت.

    4-      برگزارکننده حق پذیرش یا رد فرمهای درخواستی مشارکت را برای خود محفوظ میدارند.

    5-      مشارکت کننده بدون کسب موافقت برگزار کننده ، مجاز به واگذاری غرفه تخصیصی به یا مشارکت با شخص ثالث نمی باشد.

    6-      در صورت انصراف مشارکت کننده از شرکت در نمایشگاه، تا دو ماه قبل از افتتاح بیست و پنج درصد از کل مبلغ اجاره بهای غرفه و خدمات به عنوان خسارت کسر و الباقی به مشارکت کننده برگشت داده خواهد شد.

    در صورت عدم رعایت مدت مقرر در این بند کل مبلغ اجاره بهاء غرفه و خدمات به عنوان خسارت به برگزار کننده تعلق خواهد گرفت.

    7-      مشارکت کنندگانی که مایلند به نحوی کارکرد ماشین آلات خود را به صورت عملی نمایش دهند باید قبلا با اعلام کتبی (فرم درخواست برق)، موافقت برگزارکننده را کسب نمایند و میزان برق مصرفی را به اطلاع برگزارکننده برسانند. در هر حال مشارکت کننده مسئول جبران کلیه خسارات ناشی از کارکرد ماشین آلات خود به شخص ثالث یا برگزارکننده می باشد.

    8-      وسایل تبلیغاتی مشارکت کننده باید در داخل محدوده غرفه اختصاص یافته ارائه شود، نصب هر گونه وسایل تبلیغاتی، پلاکارد، دیوار نویسی پس از کسب موافقت کتبی برگزار کننده و پرداخت هزینه های مربوطه امکان پذیر می باشد.

    9-      مسئولیت حفظ و نگهداری کالا در ساعات بازدید و ایام قبل از افتتاح و بعد از اختتامیه نمایشگاه به عهده مشارکت کننده بوده و پس از پایان کار روزانه نمایشگاه در ساعت غیر بازدید که در های سالن قفل و پلمپ می گردد، حفظ و نگهداری کالا به عهده برگزارکننده می باشد.

    10-      صاحبان ماشین آلات سنگین در زمان ثبت نام موظف به هماهنگی کامل برای نحوه حمل ماشین آلات به غرفه مربوطه یک هفته قبل از افتتاح نمایشگاه با برگزار کننده می باشد، در غیر اینصورت چنانچه امکان انتقال دستگاه مربوطه به محل غرفه موجود نباشد مسئولیتی بر عهده برگزار کننده نخواهد بود.

    11-     نگهداری و انباشت مواد اشتعالزا در داخل سالن ممنوع است. در صورت نیاز به استفاده از مواد اشتعالزا برای فعالیتهای نمایشی مشارکت کننده باید با کارشناسان رسمی اداره آتش نشانی مستقر در نمایشگاه هماهنگی نموده و مجوز کتبی دریافت نمایند.

    12-     فروش کالاهای ارائه شده در غرفه ها در دوران برگزاری نمایشگاه ممنوع است. مذاکره و انعقاد قرارداد فروش در دوران نمایشگاه بلامانع بوده لیکن انتقال کالاهای نمایشی به خارج از غرفه پیش از اتمام نمایشگاه ممنوع می باشد.

    13-غرفه های ریالی و ارزی به صورت مجزا برپا خواهد شد. مشارکت کنندگانی که دو غرفه ریالی و ارزی را همزمان درخواست نموده اند، لازم است غرفه ها را مجزا از هم و مستقل برپا نمایند بطوریکه در طول مدت نمایشگاه غرفه ها از هم قابل تشخیص باشند.

    14-عرضه و نمایش هر گونه کالا ، پوستر ، تابلو ، بروشور ، کارت ویزیت و ... برای معرفی محصولات و برندهای خارجی در بخش داخلی ممنوع و در صورت عدم رعایت ، طبق مقررات ، هزینه مشارکت بر اساس تعرفه مصوب شرکت کنندگان خارجی و بصورت ارزی ("9% مالیات بر ارزش افزوده + تعرفه ارزی نمایشگاه) و جرایم و عوارض مربوطه محاسبه و دریافت خواهد شد.

    15-حداقل متراژ غرفه ارزی و یا ریالی داخل سالن 12 مترمربع و فضای باز 30 مترمربع می باشد. ارائه کالا و قطعات منفصله خارجی در غرفه مستقلی که جهت معرفی خدمات پس از فروش درخواست می گردد، ممنوع می باشد. بدیهی است در صورت اقدام، هزینه فضای تحت پوشش غرفه مربوطه بصورت ارزی محاسبه خواهد شد.

    16-     مشارکت کنندگانی که بنا به تشخیص برگزارکننده (با توجه به نحوه مشارکت در ادوار گذشته و نیز مدارک ارسالی توسط مشارکت کننده) مشکوک به شمول تعرفه ارزی باشند بنا به درخواست برگزارکننده می بایست مبلغی به صورت چک به تاریخ روز ثبت نام به میزان بهای ارزی غرفه تحویل برگزارکننده نماید و برگزارکننده مختار و مجاز نسبت به برداشت مابه التفاوت هزینه مشارکت ارزی نسبت به ریالی از طریق نقد نمودن چک مذکور خواهد بود.

    17-     در طراحی کل نمایشگاه ( فضای سرپوشیده وباز) و تخصیص غر فه ها به مشارکت کنندگان ، برگزار کننده با حفظ مصالح عمومی نمایشگاه ، و نیز حفظ حقوق سایر شرکت کنندگان ، دارای اختیار تام بوده ومشارکت کننده نمی تواند نسبت به محل اختصاص یافته اعتراضی داشته باشد

    18-با توجه به محدودیت سالن ها از جهت انطباق با درخواست کلیه شرکت کنندگان، اختیار کامل جانمایی با برگزارکننده بوده و مجاز می باشد تا چند متر نسبت به متراژ درخواست ایشان افزایش و کاهش اعمال نموده و این مورد از طرف شرکت کنندگان مورد قبول می باشد.

    19-براساس مقررات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران ، رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی در طول مدت نمایشگاه الزامیست و در صورت بروز عدم رعایت موارد فوق توسط شرکت کنندگان یا پرسنل ایشان ، برگزارکننده یا مسئولین شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران مجاز به جلوگیری از ادامه فعالیت شرکت کننده و یا هر اقدام قانونی دیگر می باشند.

    20-کلیه کالاهای قابل ارائه در غرفه ها در صورتیکه مشمول قانون دریافت گواهینامه استاندارد اجباری باشند، رعایت این قانون در مورد آن الزامی می باشد و برگزارکننده و یا سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و نمایندگان ایشان می توانند از ارائه کالاهای مذکور بدون ارائه گواهینامه استاندارد در غرفه مربوطه جلوگیری نموده و یا اقدام به تعطیل فعالیت غرفه مذکور نمایند. بدیهی است در این صورت خسارتی از طرف برگزارکننده به شرکت کننده پرداخت نخواهد شد.

    21-برگزارکننده مجاز به انجام عکسبرداری و فیلم برداری از غرفه نمایشگاهی می باشد.

    22-کلیه شرکت کنندگان در صورت تمایل به تغییر نوع غرفه خود از باتجهیزات به بدون تجهیزات و یا بالعکس، حداکثر تا دوماه قبل از افتتاح نمایشگاه مراتب را کتباً به ستاد برگزاری اعلام نمایند. در فاصله کمتر از دوماه در این زمینه تغییری پذیرفته نخواهد شد.

     

    نحوه پرداخت:

    23-مشارکت کننده باید پس از دریافت تاییدیه شرکت در نمایشگاه از سوی برگزار کننده، نسبت به پرداخت 100% کل هزینه مشارکت اقدام نموده و مستندات پرداخت آن را همراه با فرم ثبت نام به ستاد برگزاری تحویل نمایند .هزینه تجهیزات اضافی، خدمات و تسهیلات مورد نیاز، باید هنگام ارائه درخواست تجهیزات یا خدمات پرداخت گردد.

    ساخت آماده سازی و آرایش غرفه:

    24-انجام مراحل ذیل جهت دریافت تاییدیه ساخت و اجرای غرغه های خودساز الزامی است.

           حضور در ستاد با مدارک ذیل و بر اساس وقت قبلی حداکثر تا 15 روز قبل از افتتاح نمایشگاه

    • به همراه داشتن گواهینامه اجازه ساخت غرفه ( مورد تایید شرکت سهامی نمایشگاهها)
    • پلان دو بعدی با ابعاد دقیق از غرفه 3 نسخه (ممهور به مهر مهندس ناظر)
    • پلان سه بعدی با ذکر مصالح بکار رفته و درج ارتفاع ( 3 نسخه )
    • ایداع وجه الضمان نقدی لازم جهت ساخت و ساز غرفه
    • اعزام نماینده رسمی و معرفی شده از جانب شرکت کننده جهت عقد تفاهمنامه همزمان با تایید طرح
    • تکمیل فرم های مربوطه
    • ارائه بیمه نامه حوادث برای افرادی که در ساخت غرفه فعال می باشند
    • سایر مدارک

    25-نظر به اینکه زمان تحویل سالن تا افتتاح نمایشگاه حدود 3 روز می باشد، برگزارکننده مجاز است بنا به تشخیص خود فقط به غرفه هایی مجوز ساخت بر اساس طرح خاص دهد که طرح آنها قابل اجرا با قطعات از پیش ساخته بوده و حداکثر تا انتهای مدت تعیین شده ساخت و ساز آن پایان یابد.

    26-مدیریت طراحی و غرفه آرایی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و مدیریت فنی و مهندسی نمایشگاه محق به انجام هرگونه تغییر در طرحهای ارائه شده می باشند. در صورتیکه مشارکت کننده تغییرات طرح را رعایت ننماید ، شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران و ستاد برگزاری حق دارند نسبت به تخریب ساخت و ساز غرفه اقدام و هزینه های مربوطه را از مشارکت کننده اخذ نمایند.(شرکت کننده اعلام می نمایـد کـه از کلیه ی مقررات ساخت و ساز غرفه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و همچنین جرائم مربوطه،اطلاع کامل داشته و مفاد آن نیز مورد پذیرش وی می باشد)

    27-براساس مقررات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، مشارکت کنندگانی که راسا به ساخت غرفه خود اقدام می نمایند، چنانچه علاوه بر سطح، طبقه ای نیز اضافه نمایند باید به ازای هر متر مربع فضای تحت پوشش طبقه مذکور، مبلغی معادل 50% هزینه طبقه همکف را به برگزار کننده پرداخت نماید.

    28-کلیه عملیات ساخت اسکلت غرفه ها نظیر جوشکاری، نجاری و غیره در داخل سالنهای نمایشگاه ممنوع می باشد.و قطعات لازم برای ساخت غرفه ها بصورت آماده جهت مونتاژ و نصب وارد سالن نمایشگاهی می گردند.

    (A شرکت کنندگانی که نیازمند به استفاده از برق بیش از حد استاندارد می باشند ، می باید هزینه مصرف برق مازاد را پرداخت نمایند.

    29-آماده سازی، آرایش غرفه ها و چیدن کالا باید 24 ساعت قبل از افتتاح نمایشگاه تکمیل و به اتمام رسیده باشد و کلیه وسایل اضافی و صندوقهای خالی از محوطه نمایشگاه خارج شده باشد.در غیر اینصورت شرکت کننده موظف است به ازاء هر ساعت دیر کرد مبلغی را بعنوان خسارت که از سوی برگزار کننده تعیین می شود، پرداخت نماید.

    30-پس از آماده سازی و مفروش شدن سالنها تردد انواع خودرو در داخل سالنها و روی موکت ممنوع است. بدیهی است در صورت عدم توجه، پرداخت هزینه خسارت به عهده مشارکت کننده خواهد بود.

    برق و تلفن:

    مشارکت کننده باید نقشه اتصالات برقی و مقدار برق مورد نیاز خود را تا 20 روز قبل از افتتاح نمایشگاه، در اختیار برگزار کننده قراردهد. هزینه مصرف برق مازاد بر تعهد برگزار کننده، توسط کارشناسان فنی محاسبه و هزینه مربوطه از مشارکت کنندگان دریافت خواهد شد.

    31-مقاومت سیم کشی های استفاده شده در غرفه ها محدود است ، لذا استفاده از وسایل پرمصرف مانند پروژکتور اضافی و وسایل نمایشی پر مصرف ممنوع است.در صورت نیاز به انجام این امر لازم است مشارکت کننده با هماهنگی برگزارکننده مجوز لازم را دریافت نماید.

    32-کلیه شرکت کنندگان موظف به پرداخت هزینه برق مصرفی بر اساس جدول محاسباتی مدیریت ساختمان و تاسیسات (شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران) می باشند.

    کتاب رسمی نمایشگاه، تبلیغات،عکاسی، کارت شناسایی و پارکینگ:

    33-مشارکت کننده در صورت تمایل به درج اطلاعات شرکت خود و مشخصات کامل کالای نمایشی، در کتاب رسمی نمایشگاه، باید فرم های مربوطه را به دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل و به همراه طرح آگهی مورد نظر خود تا یک ماه قبل از افتتاح نمایشگاه به برگزار کننده تسلیم نماید .در صورت عدم رعایت مهلت مقرر برگزار کننده نسبت به درج مطالب مشارکت کننده در کتاب رسمی، نمایشگاه مسئولیت نخواهد داشت.

    34-هرگونه عکسبرداری یا فیلم برداری از محوطه نمایشگاه و داخل سالنها پس از کسب مجوز از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران مجاز می باشد.

    35-مشارکت کنندگان باید فرم های مربوطه به درخواست کارت شناسایی را یک ماه قبل از افتتاح نمایشگاه، تکمیلو به برگزار کننده تسلیم نمایند. تعداد کارت شناسایی و پارکینگ متناسب با متراژ تحت پوشش غرفه شرکت کننده خواهد بود.

    36-در ایام برگزاری نمایشگاه، حمل و نقل لوازم مورد نیاز مشارکت کننده و همچنین تجهیزات پذیرایی به داخل محوطه نمایشگاه فقط صبح ها قبل از شروع کار نمایشگاه امکان پذیر است. در ساعات برگزاری نمایشگاه ، تردد خودروی مشارکت کنندگان در محوطه نمایشگاه ممنوع است.

    خروج کالا:

    خروج کالا از محوطه نمایشگاههای بین المللی ایران در طول مدت برگزاری نمایشگاه ممنوع است لذا مشارکت کنندگان، از آوردن اقلام غیر ضروری اجتناب نمایند.

    37-در پایان نمایشگاه، مشارکت کننده تنها پس از پرداخت کلیه صورت حسابها و اخذ برگه تسویه حساب نهایی می تواند کالای خود را در تاریخ مقرر از داخل سالن محل نمایش و محوطه نمایشگاه بین المللی ایران خارج نماید. لذا کلیه شرکت کنندگان می باید به منظور تسهیل و تسریع در خروج از محوطه نمایشگاه جهت دریافت مجوز لازم نسبت به انجام این امر قبل از اتمام نمایشگاه اقدام نمایند.

    38-مشارکت کنندگان باید حداکثر تا یک روز پس از پایان نمایشگاه نسبت به بسته بندی، خروج کالا و تخلیه غرفه های اختصاصی خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم توجه به این نکته و پس از پایان مهلت مقرر، برگزارکننده رأسا به تخلیه غرفه اقدام نموده و در خصوص هزینه های انبارداری، خسارت وارده و یا فقدان کالا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

    حوادث غیر قابل پیش بینی:

    39-در صورت بروز هرگونه حادثه ای خارج از اختیار و کنترل برگزارکننده مانند جنگ، زلزله و سیل و سایر حوادث طبیعی و کلیه حوادثی که ممانعت از آن از اختیار برگزارکننده خارج است که منجر به عدم برگزاری، تأخیر یا افزایش دوره برگزاری نمایشگاه شود، برگزارکننده در جهت حفظ منافع مشارکت کننده اقدام می نماید و عدم استرداد یا استرداد مبلغ ثبت نام تماماً یا بخشی از آن فقط طبق تشخیص برگزار کننده به تناسب هزینه های صورت پذیرفته خواهد بود .

    توافقات:

    40-      هر گونه توافق فی مابین شرکت کننده وبرگزار کننده باید مکتوب و ممهور به مهر و امضاء طرفین باشد.

  2.  
  1. نام شرکت یا سازمان :*
    نام شرکت را به درستی وارد نمایید.
    قابل درج بر سردر غرفه (فارسی)
  2. نام شرکت یا سازمان (انگلیسی):*
    نام شرکت را به درستی وارد نمایید.
    قابل درج بر سردر غرفه (انگلیسی)
  3. نشانی دفتر مرکزی :*
    نشانی دفتر مرکزی را به درستی وارد نمایید.
  4. نشانی دفتر مرکزی (انگلیسی):*
    نشانی دفتر مرکزی را به درستی وارد نمایید.
  5. نام کامل مدیر عامل :*
    نام مدیر عامل را به درستی وارد نمایید.
  6. نام کامل مدیر عامل (انگلیسی):*
    نام مدیر عامل را به درستی وارد نمایید.
  7. نام کامل مسئول نمایشگاهی :*
    نام مسئول نمایشگاهی را به درستی وارد نمایید.
  8. Agent's Name:
    Invalid Input
  9. شناسه ملی :
    شناسه ملی را به درستی وارد نمایید.
  10. کد اقتصادی :
    کد اقتصادی را به درستی وارد نمایید
  11. شماره ثبت شرکت :
    شماره ثبت شرکت را به درستی وارد نمایید.
  12. کد پستی :*
    کد پستی را به درستی وارد نمایید . ( بدون علامات اضافی )
  13. تلفن :*
    شماره تلفن را به درستی وارد نمایید.
  14. شماره مستقیم مدیرعامل:
    شماره مستقیم مدیر عامل را به درستی وارد نمایید.
  15. فکس :*
    شماره فکس را به درستی وارد نمایید.
  16. تلفن همراه :*
    شماره تلفن همراه را به درستی وارد نمایید.
  17. پست الکترونیک :*
    آدرس ایمیل اشتباه می باشد و یا شما قبلا با این ایمیل ثبت نام نموده اید.
  18. پست الکترونیک ارتباطی :*
    آدرس ایمیل اشتباه می باشد و یا شما قبلا با این ایمیل ثبت نام نموده اید.
  19. وب سایت :
    آدرس وب سایت را به درستی وارد نمایید.
  20. Company's Name For The Fascia Board (Persian) :
    Invalid Company's Name For The Fascia !
    Optional
  21. زمینه فعالیت :*
    زمینه فعالیت خود را انتخاب نمایید.
  22. زمینه فعالیت خود را وارد نمایید :*
    زمینه فعالیت خود را به درستی وارد نمایید.
  23. محصولات و خدمات:*
    نوع محصولات و خدمات را به درستی وارد نمایید.
  24. محصولات و خدمات (انگلیسی):*
    نوع محصولات و خدمات را به درستی وارد نمایید.
  25.  
  1. نوع کالا یا خدمات قابل ارائه :*
    نوع کالای ارائه شده را به درستی وارد نمایید
  2. نام کشور :*
    نام کشور را به درستی وارد نمایید.
  3. برند وارداتی:*
    لطفا برند وارداتی را به درستی وارد نمایید!
  4. آیا دارای مجوز نمایندگی در ایران هستید ؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  5. نوع فضای مورد نظر :*
    نوع فضای مورد نظر را به درستی وارد نمایید
  6. جدول مشخصات انواع غرفه ها

    نوع غرفه

    مشخصات

    غرفه با تجهیزات

    دیواره کامل، روشنایی در حد متعارف، موکت، درج نام برروی پیشانی، یک عدد میز و دو عدد صندلی به ازای هر 12 متر مربع

    فضای بدون تجهیزات (داخل سالن) حداقل 36 متر مربع ، بدون موکت و تجهیزات
    فضای خارج از سالن حداقل 30 متر مربع ، زمین بدون موکت و تجهیزات
  7. نوع غرفه :*
    نوع غرفه مورد نظر را به درستی وارد نمایید.
  8. آیا ماشین آلاتی برای ارائه در غرفه دارید ؟*
    سوال مربوط به ماشین آلات را به درستی پاسخ دهید.
  9. نوع ماشین آلات نمایشی :*
    نوع ماشین آلات نمایشی را به درستی وارد نمایید.
  10. وزن ماشین آلات نمایشی ( کیلوگرم) :*
    Invalid Machines Weight !
  11. ابعاد ماشین آلات ( متر) :*
    ابعاد ماشین آلات را به درستی وارد نمایید
  12. آیا ماشین آلات روشن می شوند ؟*
    سوال مربوط به روشن شدن ماشین آلات را به درستی پاسخ دهید.
  13. برق مورد نیاز ماشین آلات :*
    برق مورد نیاز ماشین آلات را به درستی وارد نمایید.
  14. متراژ تقریبی مورد نظر :*
    متراژ تقریبی مورد نظر را به درستی وارد نمایید.
  15. با صدور چک ما به التفاوت تعرفه غرفه ریالی به ارزی موافقت خود را اعلام میدارد*
    آیتم مورد نظر را انتخاب کنبد
  16. قبول تعهد انجام فرم ثبت نام مهر و امضا شده به ستاد برگزاری تا دو ماه قبل از افتتاح*
    آیتم مورد نظر را انتخاب کنید
  17. قبول تعهد انجام فرم حراست مهر و امضا شده به ستاد برگزاری تا دو ماه قبل از افتتاح*
    آیتم مورد نظر را انتخاب کنید
  18. کد امنیتی :*
    کد امنیتی :
      نمایش کد دیگر کد امنیتی را به درستی وارد نمایید.
  19. جانمایی:
    Invalid Input
  20. پیش فاکتور:
    Invalid Input
  21. فرم ثبت نام:
    Invalid Input
  22. فرم حراست:
    Invalid Input
  23. مدارک:
    Invalid Input
  24. پرداخت:
    Invalid Input
  25. نام و نام خانوادگی شخص 1 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  26. نقش سازمانی شخص 1 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  27. عکس پرسنلی 3x4 شخص 1 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  28. نام و نام خانوادگی شخص 2 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  29. نقش سازمانی شخص 2 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  30. عکس پرسنلی 3x4 شخص 2 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  31. نام و نام خانوادگی شخص 3 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  32. نقش سازمانی شخص 3 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  33. عکس پرسنلی 3x4 شخص 3 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  34. نام و نام خانوادگی شخص 4 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  35. نقش سازمانی شخص 4 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  36. عکس پرسنلی 3x4 شخص 4 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  37. نام و نام خانوادگی شخص 5 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  38. نقش سازمانی شخص 5 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  39. عکس پرسنلی 3x4 شخص 5 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  40. نام و نام خانوادگی شخص 6 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  41. نقش سازمانی شخص 6 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  42. عکس پرسنلی 3x4 شخص 6 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  43. نام و نام خانوادگی شخص 7 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  44. نقش سازمانی شخص 7 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  45. عکس پرسنلی 3x4 شخص 7 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  46. نام و نام خانوادگی شخص 8 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  47. نقش سازمانی شخص 8 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  48. عکس پرسنلی 3x4 شخص 8 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  49. نام و نام خانوادگی شخص 9 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  50. نقش سازمانی شخص 9 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  51. عکس پرسنلی 3x4 شخص 9 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  52. نام و نام خانوادگی شخص 10 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  53. نقش سازمانی شخص 10 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  54. عکس پرسنلی 3x4 شخص 10 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.
  55. نام و نام خانوادگی شخص 11 :
    لطفا نام و نام خانوادگی شخص حاضر در غرفه را به درستی وارد نمایید.
  56. نقش سازمانی شخص 11 :
    نقش سازمانی را به درستی وارد نمایید.
  57. عکس پرسنلی 3x4 شخص 11 :
    عکس پرسنلی شخص را به درستی آپلود فرمایید (حداکثر حجم مجاز 2 مگابایت می باشد )
    حداکثر حجم عکس می بایست 2 مگابایت باشد.

نقشه نمایشگاه

شمارش معکوس

128 روز

تماس با ما

Iran-World-Map2تلفن : 02122662808 - 02122662478

پست الکترونیک: info@ipcc.ir

آدرس: تهران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران، طبقه زیرین سالن ۵

UA-51830147-1