مراحل پیش ثبت نام آنلاین و درج مشخصات در کتاب، نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

رجیستر آنلاین و درج مشخصات در کتاب، نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری
  1. قابل توجه شرکت کنندگان محترم

    اطلاعاتی که هنگام ثبت نام در این سایت توسط شرکت کنندگان درج می گردد در تمامی اسناد و کتب و بولتن های نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برگزارکننده مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات اشتباه نخواهد داشت. خواهشمند است نهایت دقت را در انجام ثبت نام آنلاین به عمل آورید.

    با تشکر

     

     مراحل پیش ثبت نام آنلاین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

    1- تایید مقررات عمومی مشارکت

    2- تکمیل فرم مشخصات شرکت

    3- تکمیل فرم مشخصات فضای نمایشگاهی

    4- دریافت فرم تاییدیه انجام مراحل ثبت نام

    5- دریافت و تکمیل فرم حراست       دانلود فایل

    6- حضور نماینده رسمی شرکت به همراه برگه تاییدیه فوق، فرم حراست و مدارک ثبتی شرکت در ستاد برگزاری، جهت انجام امور ذیل:

    - تحویل چک ما به التفاوت ریالی به ارزی

    - دریافت پیش فاکتور

    - انتخاب غرفه و جانمایی

    - انجام تسویه حساب  

  2.  
  1. فرم مقررات پذیرش عمومی

    نمایشگاه سال 1399

    عنوان: بیستمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

    زمان: پاییز 99

    مکان: تهران- بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران

    برگزار کننده: شرکت برنامه ریزی و نمایشگاهی بانیان امید

    آدرس: تهران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران، طبقه زیرین سالن 5

    تلفن: 02174501000

    پست الکترونیک:  info@ipcc.ir

    وبسایت: www.banian.ir   www.ipcc.ir   www.fairs-global.com

    1. کلیه تولید کنندگان، صاحبان صنایع، شرکتها، واحد ها ، سازمانها و تشکلهای صنعتی ، بخش خصوصی و دولتی داخل و خارج که در ارتباط با موضوع نمایشگاه فعال هستند.

    2. کلیه شرکت کنندگان و غرفه سازان می باید با آگاهی و رعایت کامل مقررات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران اقدام به مشارکت با ساخت غرفه در نمایشگاه نمایند.

    در خواست مشارکت:

    3. اسناد مربوط به مشارکت تا 30 روز قبل از افتتاح نمایشگاه، بهمراه مستندات پرداخت 100% کل هزینه اجاره غرفه به برگزار کننده تسلیم شود. چنانچه تا قبل از تاریخ مذکور سالنهای تحت پوشش توسط مشارکت کنندگان تحت پوشش کامل قرار گرفته باشد، برگزارکننده مسئولیتی در قبال درخواستهای دریافتی نخواهند داشت.

    4. برگزارکننده حق پذیرش یا رد فرمهای درخواستی مشارکت را برای خود محفوظ میدارند.

    5. مشارکت کننده بدون کسب موافقت برگزار کننده ، مجاز به واگذاری غرفه تخصیصی به یا مشارکت با شخص ثالث نمی باشد.

    6. در صورت انصراف مشارکت کننده از شرکت در نمایشگاه، تا دو ماه قبل از افتتاح بیست و پنج درصد از کل مبلغ اجاره بهای غرفه و خدمات به عنوان خسارت کسر و الباقی به مشارکت کننده برگشت داده خواهد شد.

     در صورت عدم رعایت مدت مقرر در این بند کل مبلغ اجاره بهاء غرفه و خدمات به عنوان خسارت به برگزار کننده تعلق خواهد گرفت.

    7. مشارکت کنندگانی که مایلند به نحوی کارکرد ماشین آلات خود را به صورت عملی نمایش دهند و یا به هر نحوی نیاز به برق بیشتر از حد متعارف را دارند باید قبلا با اعلام کتبی (فرم درخواست برق)، موافقت برگزارکننده را کسب نمایند و میزان برق مصرفی را به اطلاع برگزارکننده برسانند. در هر حال مشارکت کننده مسئول جبران کلیه خسارات ناشی از کارکرد ماشین آلات خود به شخص ثالث یا برگزارکننده می باشد.

    8. وسایل تبلیغاتی مشارکت کننده باید در داخل محدوده غرفه اختصاص یافته ارائه شود، نصب هر گونه وسایل تبلیغاتی، پلاکارد، دیوار نویسی پس از کسب موافقت کتبی برگزار کننده و پرداخت هزینه های مر بوطه امکان پذیر می باشد.

    9. مسئولیت حفظ و نگهداری کالا در ساعات بازدید و ایام قبل از افتتاح و بعد از اختتامیه نمایشگاه به عهده مشارکت کننده بوده و پس از پایان کار روزانه نمایشگاه در ساعت غیر بازدید که در های سالن قفل و پلمپ می گردد، حفظ و نگهداری کالا به عهده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران می باشد.

    10. صاحبان ماشین آلات سنگین در زمان ثبت نام موظف به هماهنگی کامل برای نحوه حمل ماشین آلات به غرفه مربوطه حداکثر تا یک هفته قبل از افتتاح نمایشگاه با برگزار کننده می باشد، در غیر اینصورت چنانچه امکان انتقال دستگاه مربوطه به محل غرفه موجود نباشد مسئولیتی بر عهده برگزار کننده نخواهد بود.

    11. نگهداری و انباشت مواد اشتعالزا در داخل سالن ممنوع است. در صورت نیاز به استفاده از مواد اشتعالزا برای فعالیتهای نمایشی مشارکت کننده باید با کارشناسان رسمی اداره آتش نشانی مستقر در نمایشگاه بین المللی هماهنگی نموده و مجوز کتبی دریافت نمایند.

    12. فروش کالاهای ارائه شده در غرفه ها در دوران برگزاری نمایشگاه ممنوع است. مذاکره و انعقاد قرارداد فروش در دوران نمایشگاه بلامانع بوده لیکن انتقال کالاهای نمایشی به خارج از غرفه پیش از اتمام نمایشگاه ممنوع می باشد.

    13. غرفه های ریالی و ارزی به صورت مجزا برپا خواهد شد. مشارکت کنندگانی که دو غرفه ریالی و ارزی را همزمان درخواست نموده اند، لازم است غرفه ها را مجزا از هم و مستقل برپا نمایند بطوریکه در طول مدت نمایشگاه غرفه ها از هم قابل تشخیص باشند.

    14. عرضه و نمایش هر گونه کالا، پوستر، تابلو و بروشور کارت ویزیت و ... برای معرفی محصولات و برندهای خارجی در بخش داخلی ممنوع و در صورت عدم رعایت ، طبق مقررات ، هزینه مشارکت بر اساس تعرفه مصوب شرکت کنندگان خارجی و بصورت ارزی ("9% مالیات بر ارزش افزوده تعرفه ارزی نمایشگاه) و جرایم و عوارض مربوطه محاسبه و دریافت خواهد شد.

    15. حداقل متراژ غرفه ارزی و یا ریالی داخل سالن 12 مترمربع و فضای باز 30 مترمربع می باشد. ارائه کالا و قطعات منفصله خارجی در غرفه مستقلی که جهت معرفی خدمات پس از فروش درخواست می گردد، ممنوع می باشد. بدیهی است در صورت اقدام، هزینه فضای تحت پوشش غرفه مربوطه کلاً بصورت ارزی محاسبه خواهد شد.

    16. مشارکت کنندگانی که بنا به تشخیص برگزارکننده (با توجه به نحوه مشارکت در ادوار گذشته و نیز مدارک ارسالی توسط مشارکت کننده) مشکوک به شمول تعرفه ارزی باشند بنا به درخواست برگزارکننده می بایست مبلغی به صورت چک به تاریخ روز ثبت نام به میزان بهای ارزی غرفه تحویل برگزارکننده نماید و برگزارکننده مختار و مجاز نسبت به برداشت مابه التفاوت هزینه مشارکت ارزی نسبت به ریالی از طریق نقد نمودن چک مذکور خواهد بود.

    17. در طراحی کل نمایشگاه ( فضای سرپوشیده و باز) و تخصیص غر فه ها به مشارکت کنندگان، برگزار کننده با حفظ مصالح عمومی نمایشگاه ، و نیز حفظ حقوق سایر شرکت کنندگان ، دارای اختیار تام بوده و این مورد از طرف شرکت کنندگان مورد قبول می باشد.

    18. با توجه به محدودیت سالن ها از جهت انطباق با درخواست کلیه شرکت کنندگان، اختیار کامل جانمایی با برگزارکننده بوده لذا برگزارکننده در صورت نیاز مجاز می باشد نسبت به جابجایی و یا افزایش و کاهش متراژ غرفه تا حدود 5 درصد اقدام نموده و این مورد از طرف شرکت کنندگان مورد قبول می باشد.

    19. براساس مقررات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران ، رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی در طول مدت نمایشگاه الزامیست و در صورت بروز عدم رعایت موارد فوق توسط شرکت کنندگان یا پرسنل ایشان ، برگزارکننده یا مسئولین شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران مجاز به جلوگیری از ادامه فعالیت شرکت کننده و یا هر اقدام قانونی دیگر می باشند.

    20. با توجه به لزوم احترام به حقوق مشارکت کنندگان در نمایشگاه، تعرض به حقوق دیگر مشارکت کنندگان و یا ایجاد مزاحمت برای ایشان (مزاحمت صوتی، ممانعت از بهره گیری از فضای نمایشگاه، تعرض به حریم غرفه دیگران، تبلیغات منفی و امثال آن، برگزارکننده یا مجری مجاز می باشد در مرحله اول به وسیله اخطار کتبی نسبت به متوقف نمودن موضوع اقدام نماید و در صورتی که موضوع بلافاصله برطرف نگردید برگزارکننده یا مجری مجاز به قطع نمودن برق غرفه و در صورت نیاز متوقف کردن فعالیت مشارکت کننده اقدام نماید و این اقدام مورد تأیید مشارکت کننده می باشد.

    21. کلیه کالاهای قابل ارائه در غرفه ها در صورتیکه مشمول قانون دریافت گواهینامه استاندارد اجباری باشند، رعایت این قانون در مورد آن الزامی می باشد و برگزارکننده و یا سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و نمایندگان ایشان می توانند از ارائه کالاهای مذکور بدون ارائه گواهینامه استاندارد در غرفه مربوطه جلوگیری نموده و یا اقدام به تعطیل فعالیت غرفه مذکور نمایند. بدیهی است در این صورت خسارتی از طرف برگزارکننده به شرکت کننده پرداخت نخواهد شد.

    22. برگزارکننده مجاز به انجام عکسبرداری و فیلم برداری از غرفه نمایشگاهی می باشد.

    نحوه پرداخت:

    23. مشارکت کننده باید پس از دریافت تاییدیه شرکت در نمایشگاه از سوی برگزار کننده، نسبت به پرداخت 100% کل هزینه مشارکت اقدام نموده و مستندات پرداخت آن را همراه با فرم ثبت نام مهر و امضاء شده به ستاد برگزاری تحویل نمایند .هزینه تجهیزات اضافی، خدمات و تسهیلات مورد نیاز، باید هنگام ارائه درخواست تجهیزات یا خدمات پرداخت گردد.

    ساخت آماده سازی و آرایش غرفه:

    24. کلیه شرکت کنندگان در صورت تمایل به تغییر نوع غرفه خود از باتجهیزات به بدون تجهیزات و یا بالعکس، حداکثر تا دوماه قبل از افتتاح نمایشگاه مراتب را کتباً به ستاد برگزاری اعلام نمایند. در فاصله کمتر از دوماه در این زمینه تغییری پذیرفته نخواهد شد.

    25. انجام مراحل ذیل جهت دریافت تأییدیه ساخت و اجرای غرفه های خودساز الزامی است.

    الف- تکمیل اطلاعات و درخواست مجوز ساخت غرفه از طریق سامانه جامع غرفه سازی Esbatonline.ir

    ب- دارا بودن گرید غرفه سازی، مورد تأیید شرکت سهامی نمایشگاهها

    ج- پلان دو بعدی با ابعاد دقیق از غرفه 3 نسخه (ممهور به مهر مهندس ناظر)

    د- پلان سه بعدی با ذکر مصالح بکار رفته و درج ارتفاع ( 3 نسخه )

    ه- ایداع وجه الضمان نقدی جهت ساخت و ساز غرفه

    و- تکمیل فرم های مربوطه

    ز- ارائه بیمه نامه حوادث برای افرادی که در ساخت غرفه فعال می باشند

    ح- سایر مدارک مذکور در سامانه جامع غرفه سازی

    26. نظر به اینکه زمان تحویل سالن تا افتتاح نمایشگاه حدود3 روز می باشد، برگزار کننده مجاز است بنا به تشخیص خود فقط به غرفه هایی مجوز ساخت بر اساس طرح خاص دهد که طرح آنها قابل اجرا با قطعات از  پیش ساخته باشد. بدیهی است در صورت تأخیر در ساخت غرفه خسارتها و جرائم مترتب به عهده مشارکت کننده می باشد.

    27. مدیریت طراحی و غرفه آرایی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و مدیریت فنی و مهندسی نمایشگاه محق به انجام هرگونه تغییر در طرحهای ارائه شده می باشد. در صورتیکه مشارکت کننده تغییرات طرح را رعایت ننماید ، شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران و ستاد برگزاری حق دارند نسبت به تخریب غرفه اقدام و هزینه های مربوطه را از مشارکت کننده اخذ نمایند.

    28. شرکت کننده اعلام می نمایـد کـه از کلیه ی مقررات ساخت و ساز غرفه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و همچنین جرائم مربوطه،اطلاع کامل داشته و مفاد آن نیز مورد پذیرش وی می باشد)

    29. براساس مقررات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ، مشارکت کنندگانی که راساً به ساخت غرفه خود اقدام می نمایند، چنانچه علاوه بر سطح، طبقه ای نیز اضافه نمایند باید به ازای هر متر مربع فضای تحت پوشش طبقه مذکور، مبلغی معادل 50% هزینه طبقه همکف را به برگزار کننده پرداخت نماید.(حداکثر فضای مجار برای طبقه دوم %30 سطح اشغال غرفه می باشند.)

    30. کلیه عملیات ساخت اسکلت غرفه ها نظیر جوشکاری ، نجاری و غیره در داخل سالن های نمایشگاه ممنوع می باشد.و قطعات لازم برای ساخت غرفه ها بصورت آماده جهت مونتاژ و نصب وارد سالن نمایشگاهی می گردند.

    الف- شرکت کنندگانی که رأسا اقدام به ساخت غرفه خود نمایند می باید هزینه برق مازاد مصرفی خود را پرداخت نمایند.

    ب- شرکت کنندگانی که نیازمند به استفاده از برق بیش از حد استاندارد می باشند ، می باید هزینه مصرف برق مازاد را پرداخت نمایند.

    ج- شرکت کنندگانی که رأساً اقدام به ساخت غرفه خود می نمایند می بایست نسبت به پرداخت هزینه خدمات نمایشگاهی در دوره غرفه سازی، اعلام شده از جانب شرکت سهامی نمایشگاه ها، اقدام نمایند.

    31. آماده سازی، آرایش غرفه ها و چیدن کالا باید 24 ساعت قبل از افتتاح نمایشگاه تکمیل و به اتمام رسیده باشد و کلیه وسایل اضافی و صندوقهای خالی از محوطه نمایشگاه خارج شده باشد. در غیر اینصورت شرکت کننده موظف است به ازاء هر ساعت دیر کرد مبلغی را بعنوان خسارت که از سوی برگزار کننده، تعیین می شود، پرداخت نماید.

    32. پس از آماده سازی و مفروش شدن سالنها تردد انواع خودرو در داخل سالنها و روی موکت ممنوع است. بدیهی است در صورت عدم توجه، پرداخت هزینه خسارت به عهده مشارکت کننده خواهد بود.

    برق و تلفن:

    مشارکت کننده باید نقشه برق و مقدار برق مورد نیاز خود را تا 20 روز قبل از افتتاح نمایشگاه، در اختیار برگزار کننده قراردهد. هزینه مصرف برق مازاد بر تعهد برگزار کننده توسط کارشناسان فنی محاسبه و هزینه مربوطه از مشارکت کنندگان دریافت خواهد شد.

    33. مقاومت سیم کشی های استفاده شده در غرفه ها محدود است ، لذا استفاده از وسایل پرمصرف مانند پروژکتور اضافی و وسایل نمایشی پر مصرف ممنوع است.در صورت نیاز به انجام این امر لازم است مشارکت کننده با هماهنگی برگزارکننده مجوز لازم را دریافت نماید.

    34. فرم درخواست واگذاری تلفن را 30 روز قبل از افتتاح نمایشگاه از واحد مخابرات شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران دریافت و پس از تکمیل به واحد مخابرات تسلیم نمایید کلیه خطوط درخواستی تلفن قبل از شروع نمایشگاه نصب و هزینه اتصال و مصرف بر اساس مندرجات فرم مربوط از مشارکت کننده دریافت خواهد شد.

    35. هزینه برق مصرفی بر اساس محاسبه معاونت فنی و مهندسی و برای هر غرفه بر اساس نرخ های ریالی و ارزی از شرکت کنندگان دریافت خواهد گردید.

    36. نظر به اینکه محاسبات نهایی برق بعد از شروع برگزاری تهیه و قابل استناد می باشند، برگزارکننده می تواند علی الحساب مبلغی را به طور تقریبی دریافت و پس از اتمام نمایشگاه با مشارکت کننده تسویه نماید.

    کتاب رسمی نمایشگاه، تبلیغات،عکاسی، کارت شناسایی و پارکینگ:

    37. مشارکت کننده در صورت تمایل به درج اطلاعات شرکت خود و مشخصات کامل کالای نمایشی، در کتاب رسمی نمایشگاه، باید فرم های مربوطه را به دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل و به همراه طرح آگهی مورد نظر خود تا یک ماه قبل از افتتاح نمایشگاه به برگزار کننده تسلیم نماید .در صورت عدم رعایت مهلت مقرر برگزار کننده نسبت به درج مطالب مشارکت کننده در کتاب رسمی، نمایشگاه مسئولیت نخواهد داشت.

    38. انجام هر گونه تبلیغات در محوطه نمایشگاه و خارج از غرفه های اختصاصی مشارکت کننده، پس از هماهنگی و کسب مجوز از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران مجاز می باشد.

    39. هرگونه عکسبرداری یا فیلم برداری از محوطه نمایشگاه و داخل سالنها پس از کسب مجوز از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران مجاز می باشد.

    40. مشارکت کنندگان باید فرم های مربوطه به درخواست کارت شناسایی را یکماه قبل از افتتاح نمایشگاه، تکمیل و به برگزار کننده تسلیم نمایند. تعداد کارت شناسایی و پارکینگ متناسب با متراژ تحت پوشش غرفه شرکت کننده خواهد بود.

    41. در ایام برگزاری نمایشگاه، حمل و نقل لوازم مورد نیاز (قابل حمل به صورت دستی) مشارکت کننده و همچنین تجهیزات پذیرایی به داخل محوطه نمایشگاه فقط صبح ها قبل از شروع کار نمایشگاه امکان پذیر است. در ساعات برگزاری نمایشگاه ، تردد خودروی مشارکت کنندگان در محوطه نمایشگاه ممنوع است.

    42. در صورت تمایل به بهره گیری از ابزار تبلیغاتی در نمایشگاه نوع و میزان تبلیغات میبایست قبلا به تایید برگزارکننده یا مجری برسد.

    خروج کالا:

    خروج کالا از محوطه نمایشگاههای بین المللی ایران در طول مدت برگزاری نمایشگاه ممنوع است لذا مشارکت کنندگان، از آوردن اقلام غیر ضروری اجتناب نمایند.

    43. در پایان نمایشگاه، مشارکت کننده تنها پس از پرداخت کلیه صورت حسابها و اخذ برگه تسویه حساب نهایی می تواند کالای خود را در تاریخ مقرر از داخل سالن محل نمایش و محوطه نمایشگاه بین المللی ایران خارج نماید. لذا کلیه شرکت کنندگان می باید به منظور تسهیل و تسریع در خروج از محوطه نمایشگاه جهت دریافت مجوز لازم نسبت به انجام این امر قبل از اتمام نمایشگاه اقدام نمایند.

    44. مشارکت کنندگان باید حداکثر تا یک روز پس از پایان نمایشگاه نسبت به بسته بندی، خروج کالا و تخلیه غرفه های اختصاصی خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم توجه به این نکته و پس از پایان مهلت مقرر، برگزارکننده رأسا به تخلیه غرفه اقدام نموده و در خصوص هزینه های انبارداری، خسارت وارده و یا فقدان کالا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

    حوادث غیر قابل پیش بینی:

    45. در صورت بروز هرگونه حادثه ای خارج از اختیار و کنترل برگزارکننده مانند جنگ، زلزله و سیل و سایر حوادث طبیعی و کلیه حوادثی که ممانعت از آن از اختیار برگزارکننده خارج است که منجر به عدم برگزاری، تأخیر یا افزایش دوره برگزاری نمایشگاه شود، برگزارکننده در جهت حفظ منافع مشارکت کننده اقدام می نماید و عدم استرداد یا استرداد مبلغ ثبت نام تماماً یا بخشی از آن فقط طبق تشخیص برگزار کننده به تناسب هزینه های صورت پذیرفته خواهد بود .

    توافقات:

    46. هر گونه توافق فی مابین شرکت کننده و برگزار کننده باید مکتوب و ممهور به مهر و امضاء طرفین باشد.

    47. در راستای افزایش سطح کیفی مشارکت در نمایشگاه، و بر اساس بند 1-34 دستورالعمل اجرائی ضمیمه قراردادها برگزارکننده اقدام به ارائه پکیج های خدماتی اختیاری به شرح ذیل می نماید:

    خدمات خاص نمایشگاهی سطح یک

    خدمات خاص نمایشگاهی سطح دو

    1-  بیمه حوادث گروهی

    2- کارت دعوت بازدیدکنندگان (معاف از پرداخت ورودیه‌، به ازای هر متر مربع 5 عدد)

    3- درج نام مشارکت کننده در وبسایت رسمی نمایشگاه

    4- دو جلد کتاب نمایشگاه به صورت رایگان

    5- درج نصف صفحه آگهی در صفحات داخلی کتاب نمایشگاه

    1- کلیه موارد خدمات خاص نمایشگاهی سطح یک

    2- پذیرایی از غرفه داران در ایام برگزاری نمایشگاه (میان وعده)

    3- پذیرایی روزانه نهار در ایام برگزاری نمایشگاه (طبق جدول ذیل)

    تعداد پذیرایی بر اساس متراژ غرفه

    متراژ غرفه (متر مربع)

    تعداد غرفه داران

    12

    2

    12 الی 24

    3

    24 الی 40

    4

    40 الی 60

    5

    60 الی 100

    6

    100 الی 150

    8

    150 به بالا

    به ازای هر 50 متر اضافی 3 عدد

     

     

    تــوجــه

    - طبق قوانین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در طول ایام برگزاری، ورود غذا خارج از محدوده نمایشگاه به داخل سالن های نمایشگاهی ممنوع می باشد.

    - معرفی خدمات پس از فروش کالاهای خارجی جهت رفاه مصرف کننده توسط نمایندگان مجاز داخلی (با ارائه پروانه صنفی و معرفی نامه کتبی از شرکت مربوطه) و با رعایت عدم ارائه کالا و قطعات منفصله، مشمول پرداخت هزینه بصورت 30 درصد ارزی و 70 درصد ریالی می باشد.

    - شرکت های تولید ایرانی که محصولات با برندهای خارجی تولید می نمایند چنانچه دارای پروانه ساخت و بهره برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند بصورت ریالی محاسبه گردد.

    - مشارکت کننده بخش غرف ریالی صرفاً مجاز به ارائه و تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت خود با نام ایرانی می باشد و در صورت عدم رعایت موضوع مشمول پرداخت هزینه بصورت ارزی می باشد. - شرکت های تولیدی بازرگانی ایرانی که بمنظور تولید و نمایش کالای تولید داخل و نیز کالای خارجی در نمایشگاه مشارکت دارند می بایستی کالا یا خدمات مربوط به بخش خارجی را در فضائی کاملاً متمایز و در متراژ تفکیک شده (با ابعاد استاندارد) از بخش داخلی و با رعایت حداقل متراژ (12 متر مربع) عرضه نمایند. در غیر اینصورت کل فضای غرفه بصورت ارزی محاسبه خواهد شد.

  2.  
  1. 1- علاقمند هستید که همکارانمان در ستاد برگزاری نمایشگاه (شرکت بانیان امید) از چه طریقی با شما در تماس باشند؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  2. 2- آیا از نحوه برخورد و عملکرد تیم اجرایی نمایشگاه راضی بوده اید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  3. 3- آیا از شرکت در نمایشگاه در سال‌های گذشته راضی بوده‌اید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  4. 4- کتاب نمایشگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  5. 5- پرسنل شرکتتان برای حضور در نمایشگاه در چه سطحی آموزش‌ دیده اند؟ *
    لطفا انتخاب نمایید.
  6. 6- آیا از حضور پرسنل‌تان در یک کلاس توجیهی 1 روزه برای کسب آموزشهای ضروری استقبال می کنید؟ *
    لطفا انتخاب نمایید.
  7. 7- اگر صادرکننده هستید، 3 کشور هدفتان را ذکر فرمائید. (برگزارکننده تلاش می کند تا از طریق اتاق‌های بازرگانی مشترک و سفارتخانه مربوطه، نسبت به اطلاع رسانی برای حضور هیئت‌های تجاری و بازرگانی کشورهای مربوطه اقدام نماید).*
    لطفا تکمیل نمایید.
  8. 8- جای کدام شرکت‌های داخلی یا خارجی را در نمایشگاه سال گذشته خالی می دیدید؟*
    لطفا تکمیل نمایید.
  9. 9- هدفتان از حضور در نمایشگاه چیست؟ *
    لطفا انتخاب نمایید.
  10. - هدفتان از حضور در نمایشگاه را ذکر بفرمایید*
    لطفا پاسخ دهید
  11. 10- آیا در نمایشگاه سال گذشته، محصول یا دستاورد جدیدی را ارائه نموده اید؟ *
    لطفا انتخاب نمایید.
  12. 11- با برگزاری کدام موارد زیر در کنار نمایشگاه موافق هستید؟ *
    لطفا انتخاب نمایید.
  13. 12- برای تبلیغات نمایشگاه، لطفا 3 مورد موثرتر را انتخاب فرمائید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  14. لطفا روش تبلیغات مورد نظرتان را ذکر نمایید:*
    لطفا تکمیل نمایید.
  15. 13- آیا توجهی به اطلاعیه های پخش شده از بلندگوی سالن‌ها دارید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  16. 14- آیا در زمان برگزاری نمایشگاه نیازی به اتاق جلسات VIP برای نشست ویژه با بازدیدکنندگان خاص دارید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  17. 15- آیا از میزان استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه راضی بوده اید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  18. 16- آیا موافق نحوه جانمایی غرفه‌ها بر اساس تاریخ ثبت نام هستید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  19. - پیشنهاد خود برای نوع جانمایی غرفه‌ها را ذکر نمایید.*
    لطفا تکمیل نمایید.
  20. 17- استقبال بازدیدکنندگان در کدام روز برگزاری نمایشگاه بیشتر بود؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  21. 18- آیا از مدیریت سالن مربوطه راضی بوده اید؟ *
    لطفا انتخاب نمایید.
  22. 19- اگر از غرفه‌سازی استفاده کرده اید، آیا از عملکرد غرفه ساز راضی بوده‌اید؟
    Invalid Input
  23. 20- آیا برای حضور شرکتتان در نمایشگاه تبلیغات جداگانه داشته اید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  24. - آیا این تبلیغات انجام شده بازدهی مناسب داشته است؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  25. 21- آیا علاقمند به مشارکت در نمایشگاه امسال هستید؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  26. 22- مثبت ترین جنبه نمایشگاه کدام بود؟*
    لطفا پاسخ دهید.
  27. 23- منفی ترین جنبه نمایشگاه کدام بود؟*
    لطفا پاسخ دهید.
  28. 24- در صورتی که بخواهید به کیفیت نمایشگاه سال گذشته با در نظر گرفتن کلیه جوانب از طریق اعطای امتیاز (بین صفر تا بیست) ارزیابی نمایید، چه امتیازی می دهید؟*
    لطفا پاسخ دهید.
  29. 25- لطفا هر پیشنهاد، انتقاد و نظری دارید بفرمایید.
    Invalid Input
  30. Indoor Space (Shell Scheme):

    Stand inside the hall: (minimum 12sqm) : Wall construction, Decorative columns on both side of stand, Lighting, Electricity plug, Carpet, Printing company name on Colored fascia board Persian and Latin, One table, Two chairs, Storage(1m*1m), Information Desk 

    IPCC-2019-Shell-Scheme-Sample(4) IPCC-2019-Shell-Scheme-Sample(3)

    Included Services: 

    1- Fire and accident insurance (goods and machinery)

    2- Group accident insurance

    3- Invitation card (Free Entry) 5 cards for every 1Sqm

    4- Publishing exhibitor’s name and details in official website (www.ipcc.ir)

    5- Two Exhibition’s Book  

    6- Half a page advertisement in Exhibition’s Book

    7- Snack Package for exhibitors

    8- Lunch for Exhibitors (according to below table)

    Stand Size (SQM) Number of Meals Per Day
    <12 2
    12 - 24 3
    24 - 40 4
    40 - 60 5
    60 - 100 6
    100 - 150 8
    >150 10

    Any dispute / difference and or any breach or interpretation with regard to the terms and conditions mentioned above shall be referred to a sole Arbitrator and such Arbitration shall be conducted in accordance with the provisions of the Arbitration and Conciliation. 

    The said Arbitration proceedings shall be conducted in I.R of Iran, and shall be in English language.

    The laws of I. R. of Iran shall apply to the terms mentioned above and the Courts in I.R. of Iran alone will have jurisdiction.

    Notice:

    According to the rules given by IIEC due to hygiene and health reasons ordering food from the restaurants outside the exhibition site is forbidden.

  31.  
  1. نام شرکت یا سازمان :*
    نام شرکت را به درستی وارد نمایید.
    قابل درج بر سردر غرفه (فارسی)
  2. نام شرکت یا سازمان (انگلیسی):*
    نام شرکت را به درستی وارد نمایید.
    قابل درج بر سردر غرفه (انگلیسی)
  3. نشانی دفتر مرکزی :*
    نشانی دفتر مرکزی را به درستی وارد نمایید.
  4. نشانی دفتر مرکزی (انگلیسی):*
    نشانی دفتر مرکزی را به درستی وارد نمایید.
  5. نام کامل مدیر عامل :*
    نام مدیر عامل را به درستی وارد نمایید.
  6. نام کامل مدیر عامل (انگلیسی):*
    نام مدیر عامل را به درستی وارد نمایید.
  7. نام کامل مسئول نمایشگاهی :*
    نام مسئول نمایشگاهی را به درستی وارد نمایید.
  8. Agent's Name (if any):
    Invalid Input
  9. شناسه ملی :
    شناسه ملی را به درستی وارد نمایید.
  10. کد اقتصادی :
    کد اقتصادی را به درستی وارد نمایید
  11. شماره ثبت شرکت :
    شماره ثبت شرکت را به درستی وارد نمایید.
  12. کد پستی :*
    کد پستی را به درستی وارد نمایید . ( بدون علامات اضافی )
  13. تلفن :*
    شماره تلفن را به درستی وارد نمایید.
  14. شماره موبایل مدیرعامل:
    شماره مستقیم مدیر عامل را به درستی وارد نمایید.
  15. فکس :*
    شماره فکس را به درستی وارد نمایید.
  16. تلفن همراه :*
    شماره تلفن همراه را به درستی وارد نمایید.
  17. پست الکترونیک :*
    آدرس ایمیل اشتباه می باشد و یا شما قبلا با این ایمیل ثبت نام نموده اید.
  18. پست الکترونیک ارتباطی :*
    آدرس ایمیل اشتباه می باشد و یا شما قبلا با این ایمیل ثبت نام نموده اید.
  19. وب سایت :
    آدرس وب سایت را به درستی وارد نمایید.
  20. Company's Name For The Fascia Board (Persian) :
    Invalid Company's Name For The Fascia !
    Optional
  21. زمینه فعالیت :*
    زمینه فعالیت خود را انتخاب نمایید.
  22. زمینه فعالیت خود را وارد نمایید :*
    زمینه فعالیت خود را به درستی وارد نمایید.
  23. محصولات و خدمات:*
    نوع محصولات و خدمات را به درستی وارد نمایید.
  24. محصولات و خدمات (انگلیسی):*
    نوع محصولات و خدمات را به درستی وارد نمایید.
  25.  
  1. نوع کالا یا خدمات قابل ارائه :*
    نوع کالای ارائه شده را به درستی وارد نمایید
  2. نام کشور :*
    نام کشور را به درستی وارد نمایید.
  3. برند وارداتی:*
    لطفا برند وارداتی را به درستی وارد نمایید!
  4. آیا دارای مجوز نمایندگی در ایران هستید ؟*
    لطفا انتخاب نمایید.
  5. متراژ تقریبی مورد نظر :*
    متراژ تقریبی مورد نظر را به درستی وارد نمایید.
  6. نوع فضای مورد نظر :*
    نوع فضای مورد نظر را به درستی وارد نمایید
  7. جدول مشخصات انواع غرفه ها

    نوع غرفه

    مشخصات

    غرفه با تجهیزات

    دیواره کامل، روشنایی در حد متعارف، موکت، درج نام برروی پیشانی، یک عدد میز و دو عدد صندلی به ازای هر 12 متر مربع

    فضای بدون تجهیزات (داخل سالن) حداقل 40 متر مربع، بدون موکت و تجهیزات
    فضای خارج از سالن حداقل 30 متر مربع، زمین بدون موکت و تجهیزات
  8. نوع غرفه :*
    نوع غرفه مورد نظر را به درستی وارد نمایید.
  9. آیا ماشین آلاتی برای ارائه در غرفه دارید ؟*
    سوال مربوط به ماشین آلات را به درستی پاسخ دهید.
  10. نوع ماشین آلات نمایشی :*
    نوع ماشین آلات نمایشی را به درستی وارد نمایید.
  11. وزن ماشین آلات نمایشی ( کیلوگرم) :*
    وزن ماشین آلات را به درستی وارد نمایید
  12. ابعاد ماشین آلات ( متر) :*
    ابعاد ماشین آلات را به درستی وارد نمایید
  13. آیا ماشین آلات روشن می شوند ؟*
    سوال مربوط به روشن شدن ماشین آلات را به درستی پاسخ دهید.
  14. برق مورد نیاز ماشین آلات :*
    برق مورد نیاز ماشین آلات را به درستی وارد نمایید.
  15. با صدور چک ما به التفاوت تعرفه غرفه ریالی به ارزی موافقت خود را اعلام میدارد*
    آیتم مورد نظر را انتخاب کنبد
  16. قبول تعهد تحویل فرم ثبت نام مهر و امضا شده به ستاد برگزاری تا دو ماه قبل از افتتاح*
    آیتم مورد نظر را انتخاب کنید
  17. قبول تعهد تحویل فرم حراست مهر و امضا شده به ستاد برگزاری تا دو ماه قبل از افتتاح*
    آیتم مورد نظر را انتخاب کنید
  18. قبول قوانین مربوط به زمان بندی های موثر و عوارض ناشی از دیرکردها، خسارات و جرائم، نوع غرفه درخواستی، دستورالعمل تعرفه غرفه ریالی و ارزی*
    لطفا تایید بفرمایید
  19. کد امنیتی :*
    کد امنیتی :
      نمایش کد دیگر کد امنیتی را به درستی وارد نمایید.

نقشه نمایشگاه

شمارش معکوس

248 روز

تماس با ما

Iran-World-Map2تلفن : 02174501000 (30 خط)

پست الکترونیک: info@ipcc.ir

آدرس: تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران، سالن 5 (ورودی شرقی) طبقه زیرین

UA-104151948-7