اخبار نمایشگاه رنگ و رزین

ت­وان تولید انواع چسب در داخل کشور

10481203 971

فعال صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی از توان تولید انواع چسب در کشور خبر داد و گفت: با افزایش حجم ساخت و ساز مسکن و روند تولید داخلی، انواع چسب با تقاضای قابل توجهی در بازار داخلی روبرو است.

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، آقای امیر ظفردوست با اشاره به اهمیت صنعت چسب و کاربرد‌های آن در سایر صنایع افزود: در عالم صنعت و تولید، صنعت چسب سازی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند؛ از چسب‌های حرارتی گرفته تا چسب‌های ساختمانی هر یک کاربرد خاصی دارند و صنعت‌های مختلف از مواد غذایی تا صنایع الکترونیک و خودروسازی همگی از چسب استفاده می‌کنند؛ با این حال این صنعت خیلی شناخته شده نیست.
 
وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد این صنعت در یک سال گذشته تا چه میزان پیشرفت داشته است، گفت: عملکرد این صنعت در مقایسه با سال قبل از لحاظ فن‌آوری، مواد اولیه و تجهیزات بهبود داشت ضمن اینکه چسب در صنایع مهمی مانند خودرو، مبلمان کفپوش، چرم، اسباب بازی، لوازم التحریر، ساختمان و صنایع پزشکی نقش بسیار مهمی دارد و این صنایع در ایران هر سال نسبت به سال گذشته وسعت داشته و به همین دلیل صنعت چسب ایران نیز هر سال در کنار این صنایع پیشرفت کرده است.
 
ظفردوست افزود: با توجه به بازار قابل توجه ایران، افزایش حجم ساخت و ساز مسکن و میزان روند تولید داخلی، انواع چسب با تقاضای قابل توجه در بازار داخلی روبرو است و همچنین از بازار بسیار خوب صادرات به کشور‌های ازبکستان، افغانستان و عراق برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه صنعت چسب و کاربرد‌های آن برای عموم چندان شناخته شده نیست، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهمی در توسعه و رشد صنایع کشور مانند صنعت چسب دارد؛ پیشرفت فناوری و تولیدات جدید نیاز به معرفی دارد و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه بسیار تاثیر گذار است؛ رویداد‌های تخصصی علاوه بر بهبود شبکه بازاریابی، تولید کننده اطلاعات صنایع و مصرف کننده را نیز به روز رسانی می‌کند.

این فعال صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی، به برگزاری نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی در ماه جاری نیز اشاره کرد و افزود: جذب مشتریان جدید، اطلاع از تولیدات شرکت‌های رقیب، تعامل نزدیک با مشتریان و ارتباط مستقیم از مهمترین دستاورد‌های این نمایشگاه در سال‌های گذشته بوده است.

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران
سازمان توسعه تجارت ایران
برگزارکننده نمایشگاه: شرکت بانیان امید
شرکت 6s Global
8Sphere Logo